kärlekskrank

Precis innan jag slutade 3:an träffade jag min nuvarande pojkvän. Istället för att antecka massa från lektionerna anteckande jag bara massa om honom hela tiden. När jag rensade min hårddisk härom dagen hittade jag denna text som jag skrev om honom på någon tråkig lektion:

GAH, jag vill bara va med dig. Jag vill att du ska komma hit ikväll och skratta och hålla om mig och jag vill klappa på din mage och ditt bröst. Ta i ditt hår och vilja vilja ha dig jättejättemycket. Du är så himla fin och när du gick imorse ville jag bara att du skulle vara kvar. Jag hatade att du åkte. Egentligen hatade jag kyssen innan du gick också, för den gav mig bara mersmak på vad du ger mig annars.

Asså, trots att du inte är här så stör du mig hela tiden. Jag kan inte sluta tänka på dig. Jag har aldrig känt såhär, ingen har lyckats få mig så här lyrisk. Jag brukar alltid säga att jag inte vet vad jag känner och varför, men nu vet jag exakt. Jag vet att du är så himla snäll och jag vet att jag gillar allt med dig. Jag älskar att du skejtar, jag älskar dina kläder, jag älskar att du är så mogen och jag älskar GAAH. Jag vet inte ens vad jag ska skriva! Haha, det känns bara så himla löjligt.

Jag är uppe hela nätterna med dig och genomlider dagarna. Jag tänker att ikväll ska jag sova, men när det väl blir kväll är det enda jag tänker på hur mycket jag hellre vill vara uppe halva natten med dig. Samtidigt vill jag vänta tills nästa dag och på så sätt hinna längta ihjäl mig tills du kommer hit igen.

Jag är helt proppad med känslor. Jag känner dig egentligen inte än och jag kanske går för fort fram (jag som inte skulle göra det)! Men just nu kan jag inte rå för det. För såhär känner jag, och jag vill bara få ha dig och va med dig och kyssa dig och ligga bredvid dig och kyssa din mage och ta i ditt hår och kittla dig och gudvetvad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0