vilodag.



Idag har jag spenderat min dag framför Grey's, trots att jag varken är bakis eller sjuk. Och vet ni? Fett värt är det! Jag har kanske lite plugg jag borde ta tag i, en fotbollsträning att gå på och en kropp att duscha. MEN, idag bryr jag mig inte, för idag unnar jag mig själv total vila. Livet är för kort för att man ska spendera det oroandes kring massa måsten 24/7.

Alltså: att ta en heldag och göra något slappt som man bara har lust med, trots att man kanske inte riktigt har tid, är viktigt. Gör det. Söndagar brukar funka jättebra.

Kommentarer
Postat av: Caroline

sv; Mhm men precis.. frågan är ju hur länge man har tålamod till att färga hela tiden hah men de märks! och tacktackytack! :)

2011-01-30 @ 20:01:05
URL: http://needtogetsome.blogg.se/
Postat av: Elin

Allt bra?:)

2011-01-30 @ 22:35:27
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: Erica

Gilla!

2011-01-30 @ 22:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0