en oavbruten längtan.

5374542176_951779b771_z_large

När du ser på mig och säger att du tycker om mig.
Det räcker inte för mig,
När du håller mig och säger att du stannar
eller när du kysser mig och säger att det är vi nu
det räcker inte.


Jag önskar av dig att du älskar mig,
Jag önskar att du håller mig så hårt att jag förstår att du aldrig lämnar mig
Och jag vill att du kysser mig på det sättet som bevisar att vi bara är en vag beskrivning på vad du och jag är tillsammans.


Hade du bara kramat mig,
då hade jag inte stått ut.
Hade du lovat att komma imorgon när det är ikväll jag fryser
och hade du glömt att ringa fast du lovat,
då hade jag inte räckt till tillbaka.


Att begära dig är en oavbruten längtan.
Att begära dig är att tvingas längta. Hela hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0