då hade jag varit det.

Om jag kunde skriva om hur mycket du fattas mig
Om jag kunde förklara var dina händer befinner sig nu,
och kunde säga dig var de egentligen borde vara
Då skulle jag göra det.


Hade jag kunnat sätta ord på dina kyssar
Eller hur du kan skratta
Om jag kunde förklara hur jobbigt det är att se dig
Då skulle jag göra det.


Om jag haft förmågan att beskriva hur jag vill ha dig,
hade jag haft tiden till att visa dig,
Om dina ögon hade orkat försöka förstå mig
Då skulle jag göra det.


Hade jag haft möjligheten att förklara min ensamhet,
eller modet att blotta min oro.
Hade jag kunnat vara hos dig just i detta ögonblick
Då hade jag varit det.


Kommentarer
Postat av: undefined

sv: haha då är vi lika! första bitarna i godispåsen är sjukt goda sen mår man bara illa men så fortsätter man proppa i sig ? :o kram

2011-01-24 @ 09:09:17
URL: http://joseephiines.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh..

2011-01-24 @ 10:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0