ingenting

Vad gör man när man borde ha lämnat för länge sen? Lämnat om inte kroppsligt så i alla fall mentalt. Vad gör man när man borde ha glömt och gått vidare, men istället krampaktigt håller sig kvar till något instabilt och oklart. Det är dimma kring oss. Jag skulle säga att du och jag bildar ett abstrakt ingenting. De som säger att det är svårt att släppa taget är mina vänner. De som säger att tiden läker alla sår vet inte vad de snackar om. Jag har försökt, men bittra kärlekstexter är fortfarande det jag tyr mig till. Natten är min själsfrände och mörkret mitt skyddsnät.


Jag ska lämna.


Men jag vill ju bara att du ser mig.


Kommentarer
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!



2011-02-11 @ 10:10:42
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0