stela "vänner"



Vad är grejen med dåliga vänner? Och folk som inte släpper till lite! Låt mig redogöra för er hur jag menar.

Dåliga vänner: Folk som inte kan glädjas åt andras lycka. Folk som snackar skit om dem de umgås med och folk som inte går att lita på. Det är dåliga vänner. Folk som snackar skit om andra de inte ens känner också, folk som får dem de umgås med att göra dåliga saker och folk som är så pissiga att det stör mig något så förbannat. Det är dåliga vänner.

Folk som inte släpper till lite: Människor som är så jävla stela att de inte ens ler när någon obekant kommer in i rummet. Folk som inte hälsar rejält på människor de inte träffat förut och folk som inte kan svara på den enklaste av frågor utan att dennes kompis måste rycka in. Folk som inte släpper looooss lite. Ska vara stela och snygga 24/7. Så äckligt störigt.

Och så sjukt skönt att dem jag umgås med inte är så här överhuvudtaget. Tack för det vänner!

Kommentarer
Postat av: erica lanjri

Håller med totalt om båda delarna! Tycker det är självklart att man hälsar o presenterar sig för folk man inte känner.

2010-12-29 @ 02:10:14
Postat av: Anonym

men om man är en dålig hälsare för att man är blyg då? om det inte handlar om att man vill se snygg ut menar jag.. det kanske inte är lika lätt för alla att vara sociala tänker jag.

2010-12-29 @ 08:43:26
Postat av: Pace.

Sv. Indeeeed!

2010-12-29 @ 14:04:18
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: Olga

gud vad jag blir arg. en blyg människa har ju tillräckligt jobbigt med det själv, det blir inte direkt modigare för att du kommer och skriver att de är "äckligt störande". inte så lätt att "släppa loss lite" alltid. tycker man får vara lite förstående.

2010-12-29 @ 23:27:40
URL: http://enmullvadsomheterpeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0