julhandla sent



Idag handlade jag sista julklapparna. Jag var, likt de 256074 andra Mjölbybor ute i sista minuten. Men, hör och häpna: jag rekommenderar det! Trots att det är trångt, trots att det nästan bara finns dyra skitgrejer var, trots att det är så mycket bilar att man knappt kommer fram och trots att man får parkera en bra bit ifrån köpcentrum så är det värt! Idag om någon dag fick jag julkänsla! Träffade vänner som också var ute i sista minuten, hjälpte en kompis att köpa julklapp till sin tjej och lyssnade på julmusik i stressen.

Dagens konstaterande: Att julhandla i sista stund är mysigt! För julstressen tillhör julen och är antagligen den faktorn som symboliserar svensken och dess jul allra mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0