det känns bekant.

Det känns bekant
Att sakna och att vilja något väldigt mycket
Det är något jag sysslar med ofta nu
Att bara längta efter dig
Du fattas mig!


”Saknar dig fast du står här mitt framför mig”
Jag vill slita dig i stycken för det finns inget annat sätt jag kan visa hur mycket jag vill ha dig
Jag vill slita i det som skulle få dig att förstå att du gör mig knäsvag
Hur ska jag annars kunna visa?
Jag vill berätta, men ord räcker inte

Skrika mellan ensamma lakan att jag saknar dig
Kyssar
Och allt annat som får mig ur balans
Röda knogar för att vägen till dig är kall
Antagligen kallare än någon annan väg


Men varma fötter och varma ögon
Och luddigt hår och skrattet
Och nära nära nära tills jag inte vet vem jag själv är
Det känns bekant
Att sakna dig, även fast du står mitt framför mig

Th_500_333_1288927966_tumblr_lb0dtun1ny1qc9c01o1_500_large


Kommentarer
Postat av: linn

jag har en ny favoritdikt!! blir sjukt stolt <3

2010-12-13 @ 18:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0