Med 5 veckor kvar till studenten - såhär känns det

Din kropp gör mig vansinnig.
Och allt du gör har jag svårt att hantera.
Jag kan inte styra eller kontrollera vad jag känner, min kropp talar åt mig och allt starkt mitt hjärta producerar måste jag få ut för att överhuvudtaget kunna fortsätta röra mig.


Ett obeskrivligt rus av eufori och kärlek löper under min hud när du snuddar mig
Jag får behärska mina muskelrörelser för att inte framstå som galen.
Men samtidigt vet jag att i dina ögon är jag vackrast ändå, hur jag än skulle bete mig.


Jag tvingas känna efter vad det är jag verkligen känner för att få ned mina förnimmelser på papper.
För jag måste få ut det, jag sluts och gräver ned mig i mig själv om jag inte får frigöra något.
Trots att jag stundtals lider av alla tusen känslors röra finns det inget annat just nu som får mig att känna mig så bekymmersfri.
Du är väntad, tack för att du hjälper mig igenom livet

- av mig.

Kommentarer
Postat av: Elin

"Trots att jag stundtals lider av alla tusen känslors röra" - Enormt vackert!

2011-05-17 @ 09:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0