en text från min hemväg

Det är sånna här nätter jag inser hur fantastiskt min tillvaro är. Jag är påväg hem från en kväll med de finaste av vänner och med P3 i öronen. Jag fryser lite om kinderna men jag är frisk och kry och har en pojke jag är kär i sovandes i min säng. I huset jag är på väg till sover även den bästa av lillebröder man någonsin kan önska och ett par föräldrar jag aldrig skulle byta ut för något i världen. Luften säger att våren stundar och med hjälp av stjärnorna hittar jag hem i natt. Det är grus under mina tygskor och nu står jag utanför min dörr. Tack livet som gör mig så lycklig.

Kommentarer
Postat av: lisalys

så himla fint!!!

2012-03-06 @ 20:14:32
Postat av: linn

så härligt hjärtat!

2012-03-07 @ 20:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0