upptäcka skåne med cab





I somras gjorde jag, Sofia och Linnea världens mysigaste tripp till Österlen. Vi hade det så himlahimla bra och mysigt! Allt var bara så harmoniskt, en rehabresa som vi kallade det. Vi åkte precis vart vi ville och kände för, lagade mat på stormkök, sov i bilen(?), gled runt i det fina vädret med bilen nedcabbad och bara njöt!
Vi besökte Simrishamn, Åhus, Kivik, Ales stenar, Ystad och jaa.. kommer inte på vilka fler ställen vi stannade på. Men vi åkte längs med kusten i alla fall. Bästa weekend-resan jag gjort i Sverige, helt klart. Vill göra om resan med mina andra nära och kära så alla jag känner ska få uppleva hur underbart det var.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh!

2012-04-12 @ 11:16:03
URL: http://sofia06.blogg.se/
Postat av: isabelle

Blev grymt sugen på en roadtrip, något att fundera på! Men nu till min fråga, vilken kamera är bilderna tagna med? :)

2012-04-17 @ 11:41:55
URL: http://isabellemarienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0