obeväm plast



För några veckor sen var jag hos tandläkaren på rutinkontroll. Trots att man inte har hål eller något annat läskigt så vet man att varje gång kommer det göra ont. Och vet ni varför? Ja, klart ni vet. För tandläkaren ska alltid envisas med att stoppa in en otymplig vass plastbit i munnen med tillhörande haklapp för att sedan gå ut, låta en lida därinne med skavsår i käften och sedan komma tillbaka efter en evighet. OCH HA GJORT FEL. Så är det samma visa igen. In med en ny plastbit bara, bit ihop och liiiid. KÄMPA. Rakt in i köttet bara.

När jag blir stor ska jag uppfinna ett alternativ till detta.

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Var gärna med i min undersökning :)!

2011-03-25 @ 14:18:50
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: schwenke

ÅÅÅH JAG VEET!!!

hatar det!

2011-03-25 @ 16:58:00
Postat av: Anonym

Om du hittar lösningen på det är du fan värd nobelpris för fan vad det skaver!

2011-03-26 @ 00:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0