heartbeats

En natt till att vara förvirrad
En natt att förtälja sanningen
Vi hade ett löfte
Fyra händer och sedan skiljdes vi åt

Båda hade vi påverkats
Vi anade en känsla
För att veta vad vi skulle säga
Sinnet är ett rakblad

Att skrika efter händer ovanifrån,
att vila på
Det skulle inte räcka
inte för mig

En natt av magiska rusningar
Början på en enkel beröring,
En natt för att satsa och skrika,
och sen andas ut.

Tio dagar av perfekta toner
i röda och blå färger
Vi hade ett löfte
Vi var förälskade.

Att skrika efter händer ovanifrån,
att vila på
Det skulle inte räcka
inte för mig

Och du, du kände till djävulens hand
Och du, du höll oss vakna till vargarnas tänder
Men vi delade olika hjärtslag
In i natten

Att skrika efter händer ovanifrån,
att vila på
Det skulle inte räcka
inte för mig.

Inte för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0