förhållanden @ fb



Vad är egentligen grejen med folk som öppet diskuterar sitt förhållande på facebook? Gulligull och folk är jättekära, men att skriva "jag älskar dig" på loggen så att alla ska se det, är inte det lite patetiskt? Kanske är det för att jag är obotlig singel, men samtidigt får jag en känsla av att dessa vill visa sin bekantskapskrets att "åh vad kära vi är, vi har det så bra ihop, oroa er inte - vi tjafsar aldrig".

När man dessutom går så långt att man låter hela facebook veta om att man gjort slut och skriver "jag kommer alltid älska dig i alla fall" blir det hela bara pinsamt. Av vilken anledning vill man att alla ska få reda på att man gjort slut och därmed antagligen mår dåligt? För att man är ute på marknaden igen? För att folk ska tycka synd om en?

Jag spyr på er!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så rätt sagt! Facebook har blivit en riktig skvallerhörna för par och singlar!

2011-01-06 @ 13:37:09
Postat av: Anonym

i agree!!

2011-01-06 @ 18:58:21
Postat av: soffan

I disagree, jag kan hålla med om att sånt där kan bli för mycket men jag tror inte att det är av dom anledningarna du skriver.. det här var lite väl provocerande tycker jag

2011-01-06 @ 19:44:27
URL: http://sofia06.blogg.se/
Postat av: felicia

håller med!! haha

2011-01-06 @ 21:01:44
URL: http://vantida.blogg.se/
Postat av: alicia

jag håller inte heller riktigt med eftersom att jag också skriver det, skriver inte det för att alla ska se utan för att jag vill det.

hejsvej

2011-01-09 @ 20:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0