bara lite lite till



There’s still a little bit of your taste, in my mouth
There’s still a little bit of you laced with my doubt


Det bästa jag visste var att spendera mina helger hos dig. Jag älskade att ligga på din arm och se film och äta popcorn. Jag älskade att tänka på hur långt kvar det var av kvällen och hur vi kunde ligga uppe och prata halva nätterna om vi ville. Jag älskade att ligga och vänta på att du skulle komma tillbaka medan du stängde av filmen så att jag återigen skulle få ligga och andas in din lukt. Din lukt var godare än någon annan lukt och så fort jag känner doften av din parfym väcks minnen jag försökt förtränga.


Nätterna då vi skrattade åt gamla högstadiemisstag och pratade om tiden innan vi kände varandra var underbara. Jag minns hur jag vände mig om för att försöka sova för att sekunden efter ryckas tillbaka av någon lite mindre trött. Jag älskade det ansiktet som bad mig om att vara vaken, bara lite lite till.


Kanske älskade jag ännu mer att vakna bredvid dig? Det fanns ingen som var så gullig på morgonen som du. Med röda kinder och ett underbart leende var det svårt att motstå dig. Jag minns hur jag vissa morgnar bara pussade och pussade och hur du skrattade åt mig. Jag tror jag var som allra tryggast just då.


Ibland hatar jag mig själv för att jag inte gav oss två chanser.


Kommentarer
Postat av: julia

assåÅåÅ det var så längesen jag hörde den låten att jag rös

2011-01-12 @ 16:21:31
URL: http://juliaellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

typ fin text. Dör lite. Längtar efter en pöjke att krama om.

2011-01-12 @ 20:16:57
Postat av: linn

gumman <3

2011-01-13 @ 09:54:59
Postat av: Anonym

goosebumps!

2011-01-13 @ 14:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0