anorak, min vän.



Här har ni ett utav de bästa second hand fynd jag någonsin gjort i hela mitt liv. När Amanda och jag var i Tranås och kollade in stadens utbud på second hand affärer klev vi plötsligt in i något som drevs av Kvinnojouren - något som Amanda och jag inte är speciellt bekanta med på second hand fronten än. Hur som helst, efter lite letande skulle vi lite besvikna precis gå, men då säger expediten att allt kostar 10 kronor! Så vi kollar igen, och tur var väl det för då hittade jag denna genialiska anorak. FÖR 10 KRONOR!

Som sagt, ett utav de bästa kap jag någonsin gjort!


Kommentarer
Postat av: kajsa

vilket fynd!

2011-03-01 @ 09:29:17
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0