likt förbannat

Jag lovade mig själv att aldrig förlita mig på någon fullt ut.
Jag lovade att aldrig bli så beroende av någon annan individ att jag själv skulle ta så pass mycket skada att jag knappt orkade andas längre.
Jag kan inte hantera det, vad är du har som jag inte kan vara utan?
Du smutskastar mig, men jag dras till dig i alla fall.
Sen den dagen jag fick ta del av allt som är ditt var jag fast – och stannade där.
Och hur mycket jag egentligen inte vill är det ändå dags att släppa taget nu.
Nu eller antagligen för länge sen.
Men jag vet att hur jävligt du än kommer få mig att må, medvetet eller inte, så hoppar jag om du gör det.
Likt förbannat.




Kommentarer
Postat av: lisalys

såååå bra<3

2010-12-08 @ 08:09:40
Postat av: lovisa

fin design1

2010-12-08 @ 09:14:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0